علی کالا
علی کالا
بهترین مانیتور - فروشگاه علی کالا

بهترین مانیتور های بازار کدامند؟

چه در حال خرید یک مانیتور نو یا دست دوم برای رایانه رومیزی خود باشید یا یک صفحه نمایش بزرگ برای استفاده با لپ تاپ خود در خانه، یک مانیتور خوب یک سرمایه گذاری عاقلانه است. هیچ مانیتور واحدی وجود ندارد که برای همه بهترین عملکرد را داشته باشد.

بهتر است ببینید این مانیتور را برای چه کاری نیاز دارید. آیا طراح و گرافیست هستید یا برای گیمینگ نیاز به یک مانیتور دارید؟ شاید هم تنها برای امور روزمره کامپیوتری نیاز به یک مانیتور ساده و ارزان قیمت دارید.

در این مقاله ما بهترین مانیتور های بازار را به شما معرفی می کنیم و آن وقت این شما هستید که می توانید از بین این بهترین ها یکی را مطابق کاری که از آن انتظار دارید انتخاب نمایید. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بهترین مانیتور های بازار کدامند؟

انتخاب بهترین مانیتور رایانه شخصی برای نیازهای شما می تواند دشوار باشد، زیرا آنها از نظر قیمت، اندازه و عملکرد به طور قابل توجهی متفاوت هستند.

بسته به کاربرد و بودجه مورد نظر انواع مختلفی از مانیتورها وجود دارد و هیچ مانیتوری وجود ندارد که برای همه مناسب باشد.

با این حال، می‌توانید با دانستن اینکه بودجه‌تان چقدر است و چگونه از مانیتور استفاده می‌کنید، گزینه‌ها را محدود کنید.

– Dell Alienware AW3423DW

این یک مانیتور عالی است که برای طیف وسیعی از کاربردها همه کاره است و فرمت فوق عریض آن برای انجام چند کار یا تجربه بازی همه جانبه عالی است.

این دستگاه از یک فناوری پنل جدید به نام QD-OLED استفاده می‌کند که سیاهی فوق‌العاده عمیق را بدون شکوفایی حواس‌پرتی در اطراف اجسام روشن ارائه می‌کند و آن را به گزینه‌ای عالی برای مشاهده اتاق تاریک تبدیل می‌کند.

همچنین رنگ‌های بسیار روشن‌تری نسبت به اکثر نمایشگرهای مشابه دارد، بنابراین محتوای بازی و ویدیو به‌طور باورنکردنی زنده و واقعی به نظر می‌رسد، به این معنی که تجربه HDR بهتری را نسبت به اکثر نمایشگرهای موجود در بازار ارائه می‌کند و حتی با تلویزیون‌ها رقابت می‌کند.

زمان پاسخگویی تقریباً آنی دارد، بنابراین حرکت به‌طور باورنکردنی واضح است و هیچ تاری قابل‌توجهی در پشت اجسام با حرکت سریع وجود ندارد.

این گزینه آن را برای گیمرها، تماشای ویدیوها یا حتی پیمایش در وب و اسناد طولانی به بهترین ها تبدیل می کند. متأسفانه، مانند همه مانیتورها، بدون نقص نیست.

مشکلاتی در وضوح متن و حاشیه رنگ وجود دارد، اما راه‌حل‌هایی برای این موضوع وجود دارد، و سطح سیاهی زمانی که نور محیط وجود دارد افزایش می‌یابد، به این معنی که در اتاق‌های روشن همان سیاهی کامل را ارائه نمی‌دهد.

بهترین مانیتور - dell alien ware

– Gigabyte M28U

اگر نمی‌خواهید پول زیادی را برای یک مانیتور رده بالا خرج کنید، Gigabyte M28U مناسب شماست.

در حالی که سطح مشکی کامل Dell Alienware AW3423DW را ارائه نمی دهد، اما به لطف رزولوشن 4k خود تصاویر واضحی ارائه می دهد و صفحه نمایش 28 اینچی آن به اندازه کافی برای انجام چند کار بزرگ است.

این ترکیبی چشمگیر از ویژگی ها را هم برای گیمرها و هم برای کاربران اداری ارائه می دهد. دارای یک هاب USB است که دارای سه پورت USB-A و یک پورت USB-C است و یک سوئیچ KVM دارد که به شما امکان می دهد دو دستگاه را با صفحه کلید و ماوس یکسان کنترل کنید که برای بهره وری عالی است.

قبل از کالیبراسیون دقت فوق العاده ای دارد، به این معنی که اگر کار شما به رنگ های دقیق نیاز دارد، نیازی به کالیبره کردن آن نخواهید داشت.

همچنین به اندازه‌ای روشن می‌شود که در یک اتاق با نور خوب با تابش خیره کننده مقابله کند و بازتاب آن خوب است.

حتی اگر می‌خواهید از آن برای بازی استفاده کنید، از نرخ تازه‌سازی بالا، پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر VRR برخوردار است و در حالی که کنترل حرکتی مشابه Dell ندارد، اما همچنان عالی به نظر می‌رسد.

اگر چیزی حتی بزرگتر می خواهید، در اندازه 32 اینچی نیز موجود است که با نام Gigabyte M32U شناخته می شود، اما آنقدر روشن نیست.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله معرفی ابزار و تجهیزات ساختمانی را از دست ندهید. 

بهترین مانیتور - گیگابایت

– Dell S2721QS

اگر بودجه کمی دارید و به چیزی ساده نیاز دارید، به Dell S2721QS فکر کنید. در حالی که دارای وضوح 4k و تقریباً همان اندازه صفحه نمایش گیگابایت M28U است، اما بیشتر یک مانیتور اصلی است که برای افرادی که فقط می خواهند یک صفحه نمایش با وضوح بالا برای کار داشته باشند مفید است.

به لطف اوج روشنایی بالا و کنترل بازتاب بسیار خوب، در یک اتاق روشن عالی به نظر می رسد، بنابراین لازم نیست نگران تابش خیره کننده در یک اتاق روشن باشید.

همچنین دارای ارگونومی عالی و زاویه دید وسیع است، بنابراین می توانید به راحتی آن را در موقعیت دید ایده آل قرار دهید یا صفحه نمایش خود را با شخص دیگری به اشتراک بگذارید.

این مانیتور دقت مناسبی دارد و طیف رنگی SDR فوق‌العاده‌ای دارد، بنابراین انتخاب خوبی برای سازندگان محتوا است.

با این حال، از آنجایی که این یک صفحه نمایش مقرون به صرفه است، از نظر ویژگی ها محدود است زیرا مانند گیگابایت هاب USB ندارد، بنابراین اگر می خواهید، باید بیشتر خرج کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله اصول انتخاب کاغذ دیواری را از دست ندهید. 

بهترین مانیتور - DELL

– HP X24ih

اگر به دنبال چیزی ارزان تر هستید و به مانیتوری با صفحه نمایش بزرگ یا وضوح بالا نیاز ندارید، HP X24ih مناسب است.

قیمت ارزان‌تر این مدل به این خاطر است که صفحه نمایش آن در مقایسه با Dell S2721QS کوچک‌تر است و وضوح آن 1080p است، اما وضوح متن هنوز مناسب است.

علیرغم هزینه کم، هنوز هم برای استفاده های مختلف همه کاره است، زیرا زمان پاسخگویی باورنکردنی دارد و حرکتی شفاف با حداکثر نرخ تازه سازی ارائه می دهد.

همچنین دارای تاخیر ورودی کم است، بنابراین انتخاب خوبی برای گیمرهایی است که به دنبال چیزی ارزان هستند.

کیفیت تصویر خوب را با دقت بالا قبل از کالیبراسیون، طیف رنگی SDR شگفت‌انگیز و کنترل گرادیان عالی ارائه می‌دهد.

اوج روشنایی بسیار خوب و کنترل بازتاب خوبی دارد، بنابراین لازم نیست نگران تابش خیره کننده در یک اتاق روشن باشید. اتصال محدودی دارد و با استفاده از چیزی ارزان، ویژگی‌های اتصال پیشرفته مانند هاب‌های USB داخلی را از دست می‌دهید.

پایه آن نیز ارگونومیک ترین نیست، زیرا نمی توانید آن را بچرخانید، اما اگر ترجیح می دهید به راحتی آن را تنظیم کنید، می توانید آن را به راحتی روی بازو نصب کنید.

بیشتر بخوانید: آیفون تصویری هوشمند چیست؟ 

بهترین مانیتور - HP

– Samsung LS32BG852NNXGO

اگر یک گیمر اختصاصی هستید و به دنبال بهترین مانیتور رایانه شخصی برای تنظیمات بازی خود هستید، Samsung LS32BG852NNXGO را بررسی کنید.

این یک مانیتور گیمینگ فوق‌العاده است که به لطف نرخ تازه‌سازی سریع 240 هرتز، حرکتی شفاف و تقریباً هیچ شبح قابل توجهی در پشت اجسام متحرک سریع ارائه نمی‌کند.

همچنین دارای تأخیر ورودی فوق‌العاده کم است که اطمینان می‌دهد اقدامات شما با عملکرد روی صفحه همگام هستند.

دارای مجموعه‌ای عالی از ویژگی‌های بازی، از جمله فناوری FreeSync و G-SYNC VRR، که تقریباً از هر منبعی یک تجربه بازی روان را تضمین می‌کند.

در حالی که Dell Alienware AW3423DW یک مانیتور گیمینگ فوق العاده است، این مانیتور برای انواع مختلف گیمرها همه کاره تر است زیرا دارای صفحه نمایش 4k با پهنای باند HDMI 2.1 است که به شما امکان می دهد بازی های Xbox Series X و PS5 بدون مشکل بازی کنید.

مطالعه مقاله دریل برقی یا شارژی مسئله این است را از دست ندهید. 

بهترین مانیتور - سامسونگ

فروشگاه علی کالا

فروشگاه علی کالا زمینه را برای مشتریان و فروشندگان فراهم می کند تا میزان ضرر و زیان در زمینه ی فروش و خرید را به حداقل برسانند.

همچنین مشتریانی که وقت کافی جهت تحقیق برای خرید بهترین محصول را ندارند فروشگاه علی کالا  این امکان را برای شما فراهم می کند تا بهترین خرید را داشته باشید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *