علی کالا
علی کالا
تبدیل آشپزخانه قدیمی به مدرن - علی کالا

ایده های جذاب تبدیل آشپزخانه قدیمی به مدرن با کمترین هزینه

در هر خانه ای ، آشپزخانه قلب تپنده است که انرژی را به سایر نقاط خانه منتشر می کند . برای داشتن آشپزخانه ای شیک ، مدرن و امروزی باید هزینه زیادی کرد ولی ما در این مقاله به شما ایده های جذاب تبدیل آشپزخانه قدیمی به مدرن با کمترین هزینه را ارائه کرده ایم .

با انجام ترفندهای ساده می توان تغییراتی اساسی به فضای آشپزخانه داد و فضا را از یکنواختی خارج کرد . فروشگاه علی کالا شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند .

ایده های جذاب تبدیل آشپزخانه قدیمی به مدرن با کمترین هزینه

استفاده از برچسب برای نونوار کردن کابینت ها

کابینت ها در هر آشپزخانه ای اولین چیزی است که به چشم می آید . رنگ کابینت ها می تواند در کوچک یا بزرگ نشان دادن آشپزخانه نقش زیادی داشته باشد .

مثلا برای آشپزخانه های کوچک استفاده از رنگهای سفید و کرم توصیه می شود تا با بازتاب نور بیشتر فضا را بزرگتر نشان دهد .

اگر از رنگ کابینت های خود خسته شده اید و می خواهید تغییری اساسی در آنها ایجاد کنید بهترین روش استفاده از برچسب های موجود در بازار است که در انواع طرح ها و رنگها موجود هستند .

این برچسب های کابینتی قابل شستشو بوده و لک نمی شوند . برخی از این برچسب ها کاملا شبیه چوب هستند و برای افرادی که از سبک های بوهو یا کلاسیک استقبال می کنند بسیار مناسب است .

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله معرفی ابزار و تجهیزات ساختمانی را از دست ندهید . 

تبدیل آشپزخانه قدیمی به مدرن با کمترین هزینه - استفاده از برچسب

استفاده از بین کابینتی های جذاب

امروزه متریال گوناگونی برای فضای بین کابینت ها در بازار یافت می شود . نمونه های برچسبی ، فومی ، استیلی و … برای بین کابینت ها بسیار جذاب هستند .

این تایل ها و برچسب ها به راحتی روی دیوار نصب می شوند و نیازی به نصاب ندارند زیرا پشت چسب دار هستند .

تغییر در شکل کابینت ها

با برداشتن برخی درب ها و نصب شلف می توان تغییراتی در مدل کابینت ها ایجاد کرد و سبکی نوین به آن داد . روی شلف ها می توان از اکسسوری های جذاب و گل های طبیعی استفاده کرد که نمای آشپزخانه را جذاب تر می کند .

استفاده از لوسترهای جدید و بهبود نورپردازی محیط

نورپردازی نقش مهمی در دکوراسیون دارد و در فضای آشپزخانه این نورپردازی بسیار مهم است . با تغییر سبک لوسترها و بهبود نورپردازی آشپزخانه می توانید به مدرن شدن محیط کمک کنید .

مقاله پیشنهادی : مزایا و معایب یخچال فریزر ساید بای ساید

تبدیل آشپزخانه قدیمی به مدرن با کمترین هزینه - تزئین پنجره

استفاده از شیشه های طرح دار

اگر منظره پشت پنجره آشپزخانه شما زیبا نیست بهتر است از شیشه های رنگی استفاده کنید و یا از برچسب های رنگی موجود در بازار خرید نموده و با نصب آنها روی شیشه به زیباتر شدن فضای آشپزخانه کمک کنید .

استفاده از ابزار و وسایل جدید

برخی لوازم برقی آشپزخانه بعد از سالها استفاده دچار فرسودگی شده و ظاهری کهنه به خود می گیرند . شما می توانید با جایگزین کردن وسایل جدید و کاربردی در فضای آشپزخانه ایجاد حس مدرن بودن را ایجاد کنید .

تزئین پنجره ها

اگر آشپزخانه شما دارای پنجره های بزرگ است می توانید با نصب یک طاقچه و گذاشتن گل و گیاهان طبیعی جلوه ای زیبا به آشپزخانه ببخشید .

تعویض شیرآلات و دستگیره های قدیمی

شیرآلات کدر و قدیمی می تواند حس ناخوشایند کهنگی در آشپزخانه ایجاد کند . تعویض شیرآلات قدیمی با جدید می تواند به مدرن شدن آشپزخانه کمک کند .

دستگیره های کابینت ها هم از این قاعده مستثنی نیستند . با تغییر سبک دستگیره کابینت ها از قدیم به جدید می توان تغییرات چشمگیری در فضای آشپزخانه ایجاد کرد .

استفاده از پرده های جدید

برخی افراد پرده های توری و پارچه ای را در آشپزخانه می پسندند و برخی دیگر پرده های کرکره ای و زبرا را برای آشپزخانه ترجیح می دهند .

اگر اهل هر سبکی هستید با تعویض پرده های کهنه با نو می توانید ظاهری نو و مدرن به محیط آشپزخانه خود بدهید .

بیشتر بخوانید : برای تزئین تراس و بالکن به چه لوازمی نیاز داریم ؟

تبدیل آشپزخانه قدیمی به مدرن با کمترین هزینه - درب کابینت ها

فروشگاه علی کالا

فروشگاه علی کالا زمینه را برای مشتریان و فروشندگان فراهم می کند تا میزان ضرر و زیان در زمینه ی فروش و خرید را به حداقل برسانند.

همچنین مشتریانی که وقت کافی جهت تحقیق برای خرید بهترین محصول را ندارند فروشگاه علی کالا  این امکان را برای شما فراهم می کند تا بهترین خرید را داشته باشید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *